Isnin, 17 Januari 2011

Impian Saya

dulu-dulu masa sekolah rendah tiap-tiap tahun kena isi ruangan 'Cita-cita Saya'...haha macam-macam keluar....

tp tu dulu...sejak sekolah menengah aku de tanam satu cita-cita iaitu nak jadi jurulatih silat wanita...memula macam nak jadi tapi tetiba macam ntah la...kenapa ntah jadi lain...hmmmm frustrated gak sebab jadi jurulatih memang kepakaran aku...insyaallah...aku bukan jenis manusia wat keje ofis...keje kerani...wat filing la apa la...walaupun aku tahu wat benda-benda nie...just its not my type...i dont want to do it for the whole my life...

hey...for those yang baca nie...aku de 2 benda yang aku suka dan minat...1-silat dan yang ke-2 bola jaring...ini dua benda memang kepakaran aku untuk melatih...walaupun aku takde la pernah wakil negara ke or whatever tp alhamdulillah ada 2 3 kali aku berjaya melahirkan pasukan-pasukan yang baik...eh please la...tolong la faham serius nie...aku nak jadi jurulatih...bukan wat keje taip-taip nie........adusssssssss tolong la faham....nie bukan bidang akuuuuuuuu....wat pe bagi benda yang bukan bidang aku...kalo orang bagi mekanik bedah manusia pun konfem mati...

so aku saje wat luahan perasaan mana nak tau keajaiban terjadi berkat doa dan usaha aku...bahawasanya aku nak wat benda lain...iaitu jadi jurulatih...Ya Allah makbulkanlah doaku ini...

perjuangan...bukan dengan 1 cara...ada cara yang sesuai dengan sesetengah orang..ada jalan yang sesuai dengan sebahagian orang...fikir-fikirkanlah...seorang doktor manusia bukan pakar baiki kereta...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan