Isnin, 17 Januari 2011

Perjalanan 2 hari - Yang menenangkan

hmmm...sabtu..jam 3.30 pagi bertolak ke sri medan....haha x sampai pun...gile ngantuk...aku n my lovely hubby with my nakal putra...stop kat hentian pedas-linggi(rasanya laa...)....till 7.30 pagi aku gerak n stop kat R&R Restoren Jejantas Ayer Keroh....x makan...x lalu...ngantok gila...so aku minum kacip fatimah pearl je laa.....


so around 12.00pm sampai kat rumah S/U PSSGMM caw johor...katanya ada demo di ...mana ntah atas sket pd kluang katanya...rindu ngan diorg..hehehe budak2 nie...hmmm ada aura kasih sayang n kekeluargaan...rasa selesa dgn diorg...n yg paling penting...kemesraan diorg jujur...seriously i can feel it...x mcm orang lain...yang terasa dibuat-buat...

then hantar putra balik rumah atok die....anak manja atok...heheheh dlm kul 3...gerak ke bp n check in...rehat..rehat n rehat...tu paling penting....malam lak pas isyak gy dinner kat restoran banang(skrg dipanggil restoran tomyam sri medan)....dlm kul 9.30 gy rumah yani balik...hahaha mesyuarat malam nie...x mcm mesyuarat...walalupun mesyuarat benda penting tp rasa x stress pun.....sampai kul 12 lebih  layan video demo diorg yg kelakar...haha rasanya ntah bape lama aku x gelak n gembira cam tuh...

malam balik tido...n sampai esok....amik putra bawak die jenjalan kat Tasik Y....penat die main n berlari ke sana ke mari...cian die dah lama x main permainan....harap die puas dapat lepaskan rasa maen kat situ...

dalam kul 5 gerak ke muar...jumpe best fren masa sekolah dulu....walaupun 2 jam je...tp sgt2 bermakna...tambah plak bile tgk perot die memboyot dh nak masuk 8 bulan...hahahaha x lama lagi dpt anak angkat le aku...haha sekian catatan ntah ape-ape aku hari nie...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan