Jumaat, 14 Januari 2011

Perancangan 2011?

Tak terlambat rasanya mengucapkan Selamat Tahun Baru...actually for Muslim it supposedly on 1 Muharam. Tapi apapun bila berada di -awal jalan- atau -awal permulaan tahun- kita mesti dah ada perancangan atau matlamat yang telah difikirkan...hehehe melainkan orang-orang yang memang tak pernah kisah berlalunya masa...datang atau pergi...

Banyak tugas...dan perancangan...tetapi semua tugas dan perancangan tu adalah tanggungjawab dan perlukan kerjasama ramai orang....secara peribadi...demi kasih dan sayang dan cintanya diriku kepada jemaah ini...aku berdoa dan memohon agar semua dengan senang hati dan sama-sama melakukan tugas-tugas yang perlu bagi memastikan 'kita' bergerak ke hadapan...

So...perancangan aku untuk 2011...1-aku nak isi minyak kat stesyen minyak Petronas jerk...(hahaha) sebab aku nak kumpul point kad Mesra banyak-banyak...hahah kira matlamat la gak kan?

yang ke-2 lak...aku nak asah balik bakat berseni dan bersastera aku...dulu aku rajin melukis...tulis puisi...cerpen...macam-macam la...sebabnya...aku rasa aku lebih 'release-tension' dengan benda-benda camnie....dah la nak bersukan x dpt...nak bersilat tak dapat...huh...tension...tension...leh jadi volcano kepala aku kalo tak wat benda-benda riadah nie...

yang ke-3...ermm nak bersilat balik...paling-paling tidak pun nak buka gelanggang xpun gy gelanggang seminggu skali....badan dh lembik n berkarat sebab x polish kat gelanggang...angin btol la bila xleh bersilat...mcm xdpt lepas geram...

yang ke-4...untuk blog nie...akan jd blog separa-rasmi tentang Dewan Perguruan & Adat istiadat PSSGMM...so..target pertama mestilah nak kenalkan orang-orang besar gm supaya lebih dikenali...lagipun de org mintak...so anggap je la mcm nak mempromosikan GM secara peribadi...

so...sampai takat nie je la....(ngah mam lolipop perisa epal)....

see u then...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan